Агуулгын хүснэгт:

PPC хэрхэн тооцоолох вэ?
PPC хэрхэн тооцоолох вэ?

Видео: PPC хэрхэн тооцоолох вэ?

Видео: PPC хэрхэн тооцоолох вэ?
Видео: Тоог хэрхэн тоймлох вэ? Upper and lower bound гэж юу вэ? 2024, Арваннэгдүгээр
Anonim

PPC зар сурталчилгааны төсвийг хэрхэн зөв тооцоолох вэ

  1. PPC зар сурталчилгаа нь орчин үеийн зар сурталчилгааны хамгийн чухал чиг хандлагын нэг юм.
  2. PPC Төсөв = (Хэрэглэгчийн тоо / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Хэрэглэгчийн тоо = (Орлого / Борлуулалтын хугацаа) / Борлуулалтын дундаж хэмжээ.
  4. Үйлчлүүлэгчдийн тоо = (10.000 / 2) / 1000 = 5 үйлчлүүлэгч.
  5. PPC Төсөв = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 доллар.

Үүнээс гадна, та PPC-ийг хэрхэн хэмжих вэ?

  1. Сэтгэгдэл - Хайлтын үр дүнгийн хуудсанд таны зарыг харуулсан тоо.
  2. Товшилт – Таны зар дээр хэн нэгэн товшсон тоо.
  3. Click Through Rate (CTR) – Сэтгэгдэлд хуваагдсан товшилтын хувь.
  4. Зардал - Бүх товшилтын нийт зардал.

Би PPC кампанит ажилд хэр их мөнгө зарцуулах ёстой вэ? Ерөнхийдөө, хэр их чи тэгэх ёстой зарцуулах Google зарууд нь маш олон янз байдаг. Чи чадна зарцуулах сард 50 доллар эсвэл 10,000 доллар ба түүнээс дээш. Хэр их чи дуусна зарцуулалт Энэ нь таны борлуулалтын зорилго, газарзүйн байршлын хэмжээ, хайлтын хэмжээ, тухайн салбарын өрсөлдөх чадвар зэргээс шалтгаална.

PPC-ийн сайн ROI гэж юу вэ?

Жишээлбэл, хэрэв та зар сурталчилгаанаасаа 100 долларын ашиг олж, PPC-ээ 50 доллараар ажиллуулсан бол таны томъёо (100-50)/50 байх болно. Энэ нь 1 болж, 100-аар үржүүлбэл таны ROI хувь: 100% болно. Хэрэв та ижил зар сурталчилгаанаас 200 долларын ашиг олсон бол 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

PPC хэмжигдэхүүн гэж юу вэ?

Хамгийн чухал 9 PPC хэмжигдэхүүн Товшилт: Төлбөртэй зарыг хэдэн удаа дарах тоо. Нэг товшилтын зардал: Нэг товшилтод зарцуулсан дундаж хэмжээ. Click Through Rate (CTR): Таны зарыг үзсэний дараа хэр олон удаа дардаг вэ. Чанарын оноо: Google-ээс таны зар сурталчилгаа, түлхүүр үг, буух хуудасны чанар, хамаарлын хэмжүүр.

Зөвлөмж болгож буй: